Bu güzel inceleme için teşekkürler. Ben de önce dizisini seyredip sonra kitaplarını okumaya başlamıştım. İlk kitabı yarısına kadar okumuştum ve o betimlemelere, kurduğu evrendeki ayrıntılara hayran kalmıştım. Bu inceleme uzun zamandır okumadığım bu türe dönüş yapmam için güzel bir hatırlatma oldu. 🙂