Puan vermedi·850 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2018 14:02 Kitabı bitirdikten sonra "Keşke diziyi izlemeyip kitabı okusaydım" dedim.
Çünkü ilk kitap diziyle aynı olduğu için benim açımdan sıkıcı oldu. Ancak son 400 sayfası savaşlar ve entrikalarla dolu olduğu için dizide olduğu gibi heyecanlandım.
Kitabı diziyi izlemeden okusaydım gözüyle puanımı vereceğim.