Uzun süreler sonra Japon Edebiyatı dışı bir kitap okudum ve sevdim a.Summer Strike dizisinde görmüştüm kitabı ve o zamandır aklımdan çıkmıyordu.
Kitap belki basit bir konuyu işler gibi gözükse de azim dolu bir yolculuk kesinlikle.Hem mental hem fiziksel olan bu yolcukukla ihtiyarla iyi ilerliyoruz ve ihtiyar da cidden işinin ustası .Kitapta en ama en sevdiğim kısımlar kesinlikle çocukla olan konuşmalarımız ve İhtiyarın hem kendiyle hem de Dünya'ya haykırışlarıydı.Okurken çocukla olan konuşmaları Profesör ve Hizmetçi kitabında Hizmetçinin çocuğu Kök ve Profesörün konuşmalarına benzettim.O önemseme ve yanında olma isteği,karşıyı bilgiyle doldurma isteği de olunca direkt bir benzettim...