·140 syf.····Okunma: 25 Şubat 2018 22:34 Yalın, anlaşılır ve samimi bir üsluba sahip olan kitap ilk anda okuyucuyu etkilemeyi başarıyor.
Hikayeler bildiğimiz, tanıdığımız ya da tanık olduğumuz ama değiştirmeye gücümüzün yetmediği türden. "Bu kadar tanıdık bir hikaye bizi nasıl etkiler?" demeyin! Kim bilir belki de anlatımın yalınlığı ve akıcılığı sayesinde hikayeler hiç ummadığınız yerden vurabilir sizi.(özellikle ilk hikayenin sonunda) Sanıyorum ki; her gün yaşadığımız, duyduğumuz, gördüğümüz olayların samimi bir dille karşımıza çıkması hikayeyi daha çok bizden yaptığı için oluyor bu.
Mektup okuma komisyonuna yazılan mektup kısmı ise güldürürken düşündüren değerli bir bölüm olmuş.
Keyifli okumalar dilerim...