Ufak bir açıklama yapmalıyım sanırım.
Ses 1-2, 1-2!!
.. Aslında Tolstoy'un başka bir eserini okumayı düşünüyordum, planda o vardı.. ama neredeyse etkinlik başladığı zamandan itibaren Tolstoy'un bu eserine karşı "İncelemeler" dahilindeki yorumlar.. beni bu kitabı okumaya itti...
Kitap öncesi kitaba dair duyduğum hikayeler oldukça fazla.. Bakalım Tolstoy dedemiz, bu eserinde bendenize ne anlatacak :)