• “İyi de seni sevmiyorsa ne yapabilirsin ki?” •
Sayfa 147 - YKY·Kitabı okudu
Edebiyat
··4 alıntı·
6,2bin Gösterim
13 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hiçbir şey... Davet edilmediğin evin kapısında beklemenin anlamı yok. Yoluna bakacaksın ✨🙃
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Her şeyin çaresi var da sevmeyen bir yüreğin çaresi yok.. Canın yansa da kabullenmek, yoluna bakmak gerekiyor.. 🙏🌸
Gölge olmak yerine kendim kalırım. Kendimi unutarak birini sevmeye devam etmek, kendime ihanet olur.
Emine İnen
Gönderi Sahibi
👏🌸
Kendini zorla sevdirmeye çalışmak, kendine ihanettir..
Emine İnen
Gönderi Sahibi
Kesinlikle.. 👏👏
Yok o naz yapıyordur 😶
Emine İnen
Gönderi Sahibi
🤭🤭
İki ağlarız
Reklam
Değer gördüğün yere, istendiğin yere , sevildiğin yere giderek … 🍃
Emine İnen
Gönderi Sahibi
🙏🌸