8/10
·624 syf.·
28 günde okudu
·
2025 26. kitabı
·
57 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
miray
Gönderi Sahibi
300 yıl yaşamış addie'yi okumak varken saçma salak bir sebepten tribale bağlayan Henry'i 100 sayfa yazmak nereden aklına geldi ablam be
miray
Gönderi Sahibi
İlk beş sayfasında kitabı vuruldum. 50ye geldim fikrim değişmedi. Büyük ihtimalle 500de de aynı olur. Bayıldım. Victoria'dan okuduğum üçüncü kitap. Şuanlık favorim galiba😭 sayfa sayısı yüzünden daha da erteleyecektim ama bir anlık canim istedi ve elime aldım. İyi mi almışım. Neden bilmiyorum şimdiden bir kaç yıl sonra reread yapan halimi görebiliyorum.
miray
Gönderi Sahibi
300-450 arası gerçekten işkence gibiydi. Ama son elli sayfa çok güzeldi. Henry o kadar sinirimi bozdu ki 6 puana kadar düşmüştüm. Şuan yine sekize çıktı. Sonuna bağlı belki 9 ama Henry'nin iki günde drama queen'e bağlaması ve 100 sayfa onu okumak o kadar sıkıcıydı ki kitabın akıcılığını yerle bir etmiş resmen
miray
Gönderi Sahibi
DAHA FAZLA HENRY OKUMAK İSTEMİYORUM COK SIKICI BİR KARAKTER YA
miray
Gönderi Sahibi
Yarısı bitti yey
Reklam
miray
Gönderi Sahibi
2014 yılını okumak o kadar eğlenceli ki 1700'lü yıllara dönünce üzülüyorum. Keşke sadece gelecek olsaymis da demiyorum. Çünkü eski Addie ve yeni Addie arasında dağlar kadar fark var ve bunu gözlemleyebilmek harika. Ama gelecek çok eğlenceli... Bu yüzden geçmiş bölümlere hak ettiğini değeri veremiyorum
miray
Gönderi Sahibi
Sonunda tekrar okuyabiliyorum 🙏