İlk beş sayfasında kitabı vuruldum. 50ye geldim fikrim değişmedi. Büyük ihtimalle 500de de aynı olur. Bayıldım. Victoria'dan okuduğum üçüncü kitap. Şuanlık favorim galiba😭 sayfa sayısı yüzünden daha da erteleyecektim ama bir anlık canim istedi ve elime aldım. İyi mi almışım. Neden bilmiyorum şimdiden bir kaç yıl sonra reread yapan halimi görebiliyorum.