%64 (526/816 syf.)
Stephen King
9.3/10 · 4.195 okunma
·
23 Gösterim
8 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nobody
Gönderi Sahibi
Ben neden seni okuduğumda hep uyuya kalıyorum...
Bu kitabı o kadar merak ediyorum kiiiiii, ana kitap çok pahalı benceee😞
Nobody
Gönderi Sahibi
V. qjqnsjdbdj o zmn elden birşey gelmez pdf oku
Nobody
Gönderi Sahibi
Seni bitiricem ama bu gün değil en acilinden yeni birşey okumam gerek
Bu kitabı çok merak ediyorumm inceleme gelir mi😋
Nobody
Gönderi Sahibi
Şey aslında üşenicekdim yazmak için ama hamfendi konu siz olunca anlaşılan o ki yazıcam🦋 (ama ilk önce bitirmem gerek sayfa sayısı bi tık gözümü korkuttu da qjqnsjdndkdj)
Nobody yaa yerimm🫂🩵 inceleme gelsin de ne zaman olduğu önemli değil🫶🏻
Nobody
Gönderi Sahibi
Acaba yarın seni yolda okuya bilir miyim
Reklam
Nobody
Gönderi Sahibi
En heyecanlı yerinde yarım bırakmak zorundayım 😔
Nobody
Gönderi Sahibi
Kitapda yazarın O kitabına da göndermeler var