Hayatımda ilk defa bir kitabı okurken bu kadar ağladım. Yüreğimden her cümlesinde bir şeyler koptu. Belkide Kemal'le kendimi bu kadar özdeşleştirdiğim için çünkü aşkını, acısını en derinden hissettim. Çok sevdiğim bir arkadaşım hep derdi "Mutlu aşk yoktur arkadaşlar." Öyleymiş.