10/10
·524 syf.··
5 günde okudu
·
2025 33. kitabı
Orhan Pamuk
7.5/10 · 60,5bin okunma
·
93 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nastenka
Gönderi Sahibi
Hayatımda ilk defa bir kitabı okurken bu kadar ağladım. Yüreğimden her cümlesinde bir şeyler koptu. Belkide Kemal'le kendimi bu kadar özdeşleştirdiğim için çünkü aşkını, acısını en derinden hissettim. Çok sevdiğim bir arkadaşım hep derdi "Mutlu aşk yoktur arkadaşlar." Öyleymiş.