Kitap ilk başta baya hoşuma gitti. Doğa, ada, hayvanlar, insanlar… Her şey gayet güzeldi. Ama sonra o başkan geldi ya, açıkçası her şeyi mahvetti. Okurken sinir oldum, yalan yok.
Başkan bana sadece bir karakter gibi gelmedi. Gerçekte de böyle insanlar var çünkü. Geldiği yeri kendi istediği gibi yönetmeye çalışan, her şeye karışan tipler… Kitapta da doğayı, insanları, hayvanları altüst etti.
Açıkçası kitap hem kolay okunuyor hem de etkiliyor. Baştaki huzurla sonundaki karmaşa arasındaki farkı görünce "insan doğaya her şeyden daha çok zarar veriyor " diye düşünüyorsun.