Tavsiye ediyorum.
10/10
·520 syf.··
2025 155. kitabı
Sarsıcı... Realist... Ve mükemmel. Fakat kendini bilen, çok okuyan okuyuculara tavsiye ediyorum. 20 yaşından önce okunmaması gerekir bence. Nedeni de beklenti ve amaçları olan birinin hevesini kırabilir endişesi. Zaten yeterince heves kırıcı şeyler var hayatta değil mi? :) Her şeye rağmen yaşamın hakkını vermek lazım. Hoş kal sevgili okuyucu. :)) Martin Eden Jack London Şiir Kadın
Duygu ve Düşünce
Martin EdenJack London · İndigo Kitap · 2018135,1bin okunma
·
69 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.