Sarsıcı...
Realist...
Ve mükemmel.
Fakat kendini bilen, çok okuyan okuyuculara tavsiye ediyorum. 20 yaşından önce okunmaması gerekir bence. Nedeni de beklenti ve amaçları olan birinin hevesini kırabilir endişesi. Zaten yeterince heves kırıcı şeyler var hayatta değil mi? :)
Her şeye rağmen yaşamın hakkını vermek lazım. Hoş kal sevgili okuyucu. :))
Martin EdenJack LondonŞiir Kadın