1 yıl belki oldu kitaplığımda bekliyordu ve sonunda şans verdim.Stoa felsefesiyle alakalı öykülere bayılıyordum ki bu sefer temsilcilerinden birinin bunun üzerine kitabını okumak baya güzel geldi.
Bazı yerler bilgi açısından okurken yorsa da çoğu yer cidden şiir gibi akıp gidiyordu tekrar tekrar bakıp duruyordum.Belki de arada böyle eserlere de şans vermeliyim.İçindeki çizdiğim kısımları okumak bile yeterli olur cidden.Böyle Stoa eserlerinde de şaşırmak dileğiyle