Felsefeye yeni başlayanlar için elbette ki ağır bir kitap olduğu kaçınılmaz bir düşüncedir. Lakin kitapla bütünselleşildiği zaman rahat olmasa bile kavrayabiliryorsunuz konuyu. Platon, ki o büyük bir filozoftur. Bu kitabında ki ideal devlet anlayışı kitabn ortalarına doğru gayet yerinde ve güzel ilerliyordu ancak sonu bilemiyorum belki yaşımdan dolayıdır ancak pek iç açıcı değil. Yine de kavramları çok güzel yansıtmış.