Ben 11. Sınıfm. İlk önce ödev amaçlı başladığım bu etkinlikte. Benliğimi farkettim. Tanzimat döneminin eserlerini okuyup, geçtim ben Serveti Fünun, Fecri Ati ve Milli Edebiyat dönemine. Dili tanzimat döneminde ki gibi bir ağırlık taşısa da yavaş yavaş hakim olmaya başlıyorsunuz Arapça ve Farsça kökenli Osmanlıca diline. Keşke Milli Edebiyat döneminde ki gibi bir İstanbul Türkçesi ile kaleme alınsaydı ama dönemin şartları doğrultusunda bence ortaya çıkan mükemmel bir eser. Halit Ziya Uşaklıgil'in Mai ve Siyah adlı kitabı okuduğum ilk kitabı değildi. Ama itiraf etmeliyim ki Aşkı Memnu dan daha çok sevdim bu kitabı.
Neyse Velhasıl Kelam okunması gereken bir kitap.
Vesselam...
Kitabı ayrı, filmi ayrı güzel
Telli duvağıma bağlanmış nice ağıtlarla ördüm ben Vatanımın dört bir yanını.
Hangi Kalem yazabilir ki! Türk'ün Hitamını!!
Felsefeye yeni başlayanlar için elbette ki ağır bir kitap olduğu kaçınılmaz bir düşüncedir. Lakin kitapla bütünselleşildiği zaman rahat olmasa bile kavrayabiliryorsunuz konuyu. Platon, ki o büyük bir filozoftur. Bu kitabında ki ideal devlet anlayışı kitabn ortalarına doğru gayet yerinde ve güzel ilerliyordu ancak sonu bilemiyorum belki yaşımdan dolayıdır ancak pek iç açıcı değil. Yine de kavramları çok güzel yansıtmış.