Gayesi belli olmayan bir hayatın içinde iken kendi yarattığımız gayelerle. Fıtratımızı ne kadar zedelediğimizi. Ben bu satırları tekrar ve tekrar okurken bir kez daha anladım. Mahuf bir şuur.
Aşkın tutkusu ve bedelinin çok güzel işlendiği bir kitap. Yazarı hakkında pek bir bilgim yok lakin. Oldukça güzel bir kitap e tabi sadece aşkı sevenler için
Bu büyük düşünürün hala yoksun olmamasına rağmen gençlerimize nasıl uzak olduğunu anlayamıyorum. Her bir satırında zarafetin, güzelliğin zihniyetin en güzel hali saklı oysa