"Mümin, elinden ve dilinden kimsenin zarar görmediği insandır." diyen peygamberin ümmeti olarak, bu alıntıyı okuduğumuzda rahatlıkla 'olurmu böyle şey' deme cesareti göstermeliyiz. Fakat, maalesef gerçeği deneyimlediğimizde başımız eğik, bu tespiti tasdik etmek zorunda kalıyoruz. 😔
En güzeli Allah'a (c.c) güvenmek. Sonra mü'min kula... Dua ederken hayırlı ve iyi kullarla karşılaşmayı dilersek Rabbim nasip eder. Çünkü Allah'tan istemişsindir ve en nihayetinde Allah'a (c.c) güvenmişsindir. Var öyle güvenilecek kullar.. Elhamdülillah. Rabbim karşılaştırsın.
Hayatta kimseye güvenilmez diye bir kural yok hocam bazen her okunulan şeyi doğru deyip hayatımıza sokmamak gerekir.. Yaşanılan her hayal kırıklığında insanların kullandığı ilk cümle artık kimseye güvenilmez deniliyor..Bu çok var buda insanların birbirinden uzak kalmalarına sebep veriyor ki şu zaman tam bunu gösteriyor ama her insan bir değil bunu da belirtmek gerekir muhakkak o dostluğa sadık olanlar var hala hayatta..Ondan olumlu gibi gözüken cümleler aslında doğru deyip algılanıyor fakat o olumlu cümle denilen şeyler hayatta en çok zarar yaratandır:) ondan her okunulan şeye ilk önce bu benim açımdan pozitif mi negatif mi deyip düşündükten sonra doğruluğuna emin olmak gerekir diye düşünüyorum şahsi düşüncem 🌹