Hikaye türünde, bir çocuğun ağzından başlayan gençliğine kadar anlattığını anıları. Öyküler çok kısaydı aslında ama bir olmamışlık vardı. Ben okurken çok sıkıldım. Belki öykülerin bir heyecanı ya da içine çekecek bir olayı olmadığı içindedi.
İlkokulda günlük yazarken günü üçe bölüp öyle yazardım ki her anı yazabileyim, günlük diyince aklıma gelen oydu. Bu kitap da biraz öyle hissettiriyor.
Şöyle ki; sabah uyanıp tuvalete gittim, kahvaltıda yumurta yedik. Babam, ağzımı şapırdattığım için sinirli bir şekilde baktı. O günden sonra bunu yapmadım. Yani bu heyecanda ilerleyen bir kitaptı. Ama 99 sayfalık, bir iki saatte bitecek bir kitap. Kısa olduğu için tavsiye edilebilir.