Beni yeniden cocuklastirdigin için teşekkürler.. 7 den 70 e herkesin okuması gereken bir kitap. Yetiskinler olarak, aslında ne kadar gereksiz şeylerle uğraşmak zorunda kaldığımız ve hayatı ne kadar anlamsiz yaşadığımiz cok etkileyici bir dille anlatılmakta.