"Dediler ki, "Şapkadan da korkulur mu hiç?"
Oysa ben şapka degil bir fili sindirmekte olan bir boa yılanı çizmiştim. Buyuklere bir şeyi açıklamazsanız olmaz."
Beni yeniden cocuklastirdigin için teşekkürler.. 7 den 70 e herkesin okuması gereken bir kitap. Yetiskinler olarak, aslında ne kadar gereksiz şeylerle uğraşmak zorunda kaldığımız ve hayatı ne kadar anlamsiz yaşadığımiz cok etkileyici bir dille anlatılmakta.