Puan vermedi·340 syf.····Okunma: 31 Temmuz 2025 12:22 Taciz anlarının bu denli detaylı anlatılması tüylerimi diken diken etti. İlginç bir deneyimdi diyebilirim. Nimeta’nın ikircikli düşüncelerine konuk olmak keyifliydi. Stephen’ın aşk hayatını ayrı bir konu gibi işlemesi romanın sonlarını çok hızlandırdı bence. Başlangıcı biraz yavaş gibi gelmişti ama her Ayşe Kulin romanı gibi sonda hiç üzmedi. Not: Bosna Savaşı’nda kaybettiğimiz 10560 kişinin ışıklar içinde uyuması dileklerimle…