EN BEKLENMEDİK ANDA #kitapyorumu
"Seni ne zamandır sevdiğimi bilmiyorum. Belki başından beri böyle hissediyordum. Duygularımın bir kısmı hep oradaydı. Hâlâ hepsine alışmaya çalışıyorum. Hiçbir şeyi saklamadığını söylüyorsun ama beni sevdiğine dair en ufak bir fikrim bile yoktu."
Hayat nereye savurursa savursun kalp doğru yolu bulur. Tam olarak bu cümleydi kitap. Eve'in sürpriz bir şekilde hamile kalmasıyla hayatı kökten bir değişime uğruyor. En yakın arkadaşı Willa'ya bu süreçte çok ihtiyaç duyuyor ama araları bozuluyor. Bu destek ise ona hiç beklemediği Willa'nın abisi olan aynı zamanda onun da liseden tanıdığımız kendini bildi bile arkadaşı olan Shep'ten geliyor. Ve hamileliğin bu dokuz ayı boyunca ilgisini, yardımseverliğini, desteğini esirgemiyor. Biz okurları da Eve gibi kendisine hayran bırakıyor. Okuduğum en güzel erkek karakterlerden biriydi kesinlikle, öyle tatlıydı ki düşünceli halleriyle eridik gittik. Sevdiği kadının ayaklarına masaj yapıyor arkadaşlık dostlar gerisini siz düşünün. Senelerdir okul yıllarından beri Eve'e aşık ama Eve bunun farkına ancak hamilelik sürecinde varıyor. Gözündeki perde çok şükür iniyor böyle mükemmel bir erkeği bırakıp bebeğinin babasına koşsaydı büyük hataya düşerdi. Bu süreci okumak gerçekten keyifliydi bir o kadar imrenilesi. Baskının tatlılığı gibi içeriğindeki çoğu sahne de tatlı komasına sokacak türden.
Arkadaşlıktan aşka dönüşen iç ısıtan bir hikayeydi, bu tür soft tatlı kitap severlerin kaçırmayacağını düşünüyorum.