Aldığımda, işte..yanımda taşıyıp bana eşlik edecek ince ve hafif bir kitap dedim
evet pek çok yere de geldi benimle.. fakat ne yazık ki iyi bir arkadaş olduğunu söyleyemeyeceğim.
Zaten çok sevdiğim, kitaba da ismini veren "Göğe Bakma Durağı" ve birkaç başka dize dışında asla sevemedim.
Oldukça zorlama bulduğum, nahoş yansımaları ve imgelerinden dolayı irite olduğum satırları ciddi zahmete girerek tükettim.
Benim için iyi şiir; şairin ruh inceliğinin ifade estetiğini desteklendiği derinlikli satırlar demek. Maalesef kısacık olmasına rağmen zorlanarak bitirdiğim bir okumaydı.
Bu tamamen kişisel duygu ve düşüncelerim tabi, yine de okumak isteyenlere keyifli okumalar dilerim.
Turgut UyarGöğe Bakma Durağı