Puan vermedi·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ağustos 2025 11:01 Üstadın 12. Kitabı da bitti. Karar verdiğim gibi ilerliyorum. Hedef tüm kitaplarını bu yaz bitirmekti.
Taşra, merkez ve siyaset kavramlarını bir hikaye kazanında kaynatıp enfes bir hikaye sunuyor üstat. Gerçekler ironiler üzerinden nefis anlatılmış. Bu kitabını yıllar önce okumuştum. Ama madem tüm kitaplarını okumaya niyet ettim bir daha okumak istedim. İyi ki de okudum.
Mustafa kutlu bir değerdir. Kitapları değerlidir.