"Erkek "seviyorum" der, adam sevdiği kadının tuzlu kahvesini içer..." diyerek başlıyordu kitabın satırları...
Ama sonra aşkın güzel yanlarını anlamaya başladığımda bir anda hüzün kokan yanlarını da anlatmaya başladı bizlere...
Bir anda mutluluktan kalbimizin içinde papatyaların açmasını sağlarken, bir bakmışsın bir anda kalbimizin acı bir sızıyla kapladığını görebiliyorsunuz. Bu kitabı okurken yani mutlulukla aşkın ızdırabını, özlemini hüznünü bir arada tutuyorsun. Kesinlikle okumanızı tavsiye ediyorum. Kitapla kalın..
#kitaptanalıntılar
Miraç Çağrı Aktaş