Sevgili Dilara... Birbirimizi hiç görmedik, hiç tokalaşmadık, hiç birlikte kahve içip dedikodu da yapmadık... Ama birbirimizi kalemlerimizden tanıdık. Ben şu an Pandora'yı okurken senin ne kadar aydınlık ve ışıltılı bir kalbin olduğunu keşfediyorum... Ve evet sen de benim kötülükler üzerinden dünyaya bakış açımı fark ediyorsun. iki çiçeği burnunda yazar için çok kıymetli bir iletişim.
Sevgili arkadaşım.
Güzel sözlerin için teşekkür eder,
yazarlık serüveninden yürüyecek uzun güzel yolların olduğuna inandığımı içtenlikle ifade etmek isterim.