Jack London 'dan yine etkileyici ve kısacık 3 öyküden oluşan bir kitap. Birkaç saat içerisinde okunabilir. İlk iki öykü birbirinin aynısı gibi bir şey. 3. öykü etkileyiciydi. Doğa ile baş edilmeyeceğinin, kafa tutulmayacağının öyküleriydi.
Bu sıcak havalarda iyi geldi. Soğukla, buzla ilgili betimlemeler, buzun kırılıp içine düşülmesi sanki iyi geldi bana.
İyi okumalar...