Polis karakolunda temizlikçi olarak çalışan ve kendini aptal bir adam olarak gösteren Joe, aslında herkesin korktuğu ve aradığı seri katildir. Tüm herkes onun aptal ve anlama kıtlığına sahip olduğunu düşünür. Ancak o, tüm soruşturmayı dikkat çekmeden takip edebilecek kadar içlerindedir. Ancak tahmin etmediği tek şey, ona yardım etmeye çalışırken tesadüfen foyasını meydana çıkaracak birinin olduğudur...
Gerçekten mükemmeldi. Okurken asla sıkılmadım. Son sayfaya kadar gerilimi sürdürdü. Kitap iki farklı bakıştan anlatılıyor. Ancak genelde hep katilin bakış açısını görüyoruz. Ara sıra Sally karakteri giriyor ancak genelde onun bölümleri kısa oluyor. Katilin gözünden okumak ayrı bir güzel bence. İşlediği cinayetleri ve yaptığı planları görmek, her birindeki duygularını okumak çok keyifliydi. İşler sarpa sardığında sıyrılmak için elinden geleni yapması, her şeyi en ince detayına kadar hesaplaması ve zekâsı çok iyiydi. Yazarın daha önce Mezarcı kitabını da okumuş birisi olarak bu yazarı gözüm kapalı önerebilirim. Gerçekten çok sade bir dille, akıcı bir üslupla yazıyor. Ben çok severek okudum...
Keyifli okumalar dilerim...