İş hayatının insana neler yaşattığını neler hissettirdiğini çok iyi anlatan bir kitap. her Franz Kafka kitabı gibi biraz karmaşık ancak bu konusunun bu kadar iyi olmasının önüne geçemez. Aslında bu kitapta anlatılandan çok verilmek istenen mesaja önem vermek gerekir. Franz KafkaDönüşüm