Salih Bahar
@Salihbahar
Takip Et
İnsan dostunu, düşmanından daha zor affediyor.
Kitabı okudu
Alıntı
Nietzsche Ağladığında
Irvin D. Yalom
752 beğeni
·
7 paylaşım
·
1 alıntı
·
5,3bin Gösterim
5 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
❀❥❀❥❀GLSMm❀❥❀❥❀
Düşmanın safı belli de dosta ne diyelim... Ben affetmedim.Affetmem de... Allah'a bıraktım.Yasattığını Yaşar elbet herkes.
6
Sümeye kıngır
Affetmemeli de...
3
☆...UyumsuzzZ...☆
O zor biraz...
2
Meryem Çiçek
Kesinlikle affetmedim. Affetmemeli de ...
3
kitaplara aşık biri️
Hatta affetmiyor
2