İnsan dostunu, düşmanından daha zor affediyor.
Alıntı
··1 alıntı·
5,3bin Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Düşmanın safı belli de dosta ne diyelim... Ben affetmedim.Affetmem de... Allah'a bıraktım.Yasattığını Yaşar elbet herkes.
Affetmemeli de...
Kesinlikle affetmedim. Affetmemeli de ...