·240 syf.····Okunma: 28 Ağustos 2025 15:09 Hasan Ali'nin okuduğum 2. Kitabı. Sanırım "kuşlar yasına gider" ile başladığım için yüksekten düştüm... İlk kitap beni o kadar etkiledi ki sanırım aynı etkiye girme isteğime yenik düştüm. Bu kitaba gelince, içindeki olaylar birbirinden kopuk, fazla metaforik geldi. Olaylar metaforların arkasında kalmış, hatta metaforlar da tatmin edici değildi. Havada kalan, bir yere bağlanmayan noktalar mevcuttu. 100. sayfalara gelince biraz biraz kendini açtı. O sebeple 5/10