Bu nasıl bir kitap? Kitap değil adeta bir şaheser! Okumaya doyamadığım bir yapıt. Her okuduğumda farklı bakış açıları sunan, akıcı bir anlatıma sahip. İyi ki okumuşum dediğim eserlerden biri. Tarık Tufan’ın en sevdiğim ve ilk okuduğum kitabı. Bir kitabın her cümlesi mi bu kadar etkileyici ve naif olabilir? Altını çize çize doyamadığım bir kitaptı. Tüm okurlara tavsiyemdir. Kesinlikle herkes okumalı! Tekrar tekrar okuyacağım bir kitaptır kendisi :)