10/10
·816 syf.··
2017 8. kitabı
Benim ilk okuduğum Stephen King kitabıydı ondan sonra bi 10 tane felan daha okumama neden oldu :) Bence Stephen King'e giriș için de gayet iyi bir kitap. Konusuna gelecek olursak zaten özetinde yazan șey ana konu, ama bu kitapta kendine çeken șey direkt olarak ana konu olmuyor George Amberson / Jake Epping'in duyguları, düșünceleri, planları size harika bir empati kurdurtuyor. Bana kitap okumayı sevdirten kitaplar arasında ilk 2-3'tedir bu kitap o kadar yeri ayrıdır bende. Romantizmi, gerilimi, heyecanı ve 50'lerin 60'ların Amerikasını doruklarda yașayacağınız bir serüvene gireceksiniz bu kitabın kapağını kaldırdıktan sonra. Not: Izlemeyenler icin dizisini de öneririm. James Franco harika bir oyunculuk yapıyor, Sarah Gadon hayalimizdeki Sadie'ye çok yakın bir performans sergiliyor
Edebiyat
22/11/63Stephen King · Altın Kitaplar · 20214,186 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.