Söylemek istedikleri ve anlatım tarzı ile damağımda güzel tatlar bırakan bir kitap oldu. Nermin Yıldırım psikolojiyle içli dışlı olduğunu bu eserinde de gösteriyor, öyle ki karakterler psikoloji kuramcılarına nüktedan bir dille eleştiri dahi getiriyor. Toplumsal cinsiyetten bahsettiği kısımda kendisine bir kez daha hayran oldum.
Nermin Yıldırım’ın kitaplarının son sayfalarını okuyup bitirdiğimde, Yusuf Atılgan’ın “sinemadan çıkmış insan” tanımına bürünüyorum; okuduklarım bana bir şeyler yapıyor. Umuyorum ki bendeki bu değişiklik beş on dakika ile sınırlı kalmıyor.