Kitabı zorla okudum, başladım diye bitirmek için. Ne anlattığını anlamadım. Türkiye'deki bazı olayları anlatmak istemiş. Kitabın sonu boşlukta kalmış. Bir yere bağlanmıyor. Anlatılanlar çok boş geldi. Yazarın kitaplarını severdim ama bu kitap hiç bana göre değil. Ya anlattığı konudan ya da...