Kitap 16 öyküden oluşuyor. Yazar, önsözünde bile hikâyelerinin kötülüğünden bahsetmiş. Ben zaten hiçbir zaman Sabahattin Ali ‘bin kalemine çok ısınabilen biri olmadım, maalesef bu kitap da fikrimi değiştirmedi. Açıkçası okurken sıkıldım ve beğendiğim öykü sayısı üçü geçmedi.
Sabahattin Ali ile ilk kez tanışacak birine bu kitabı kesinlikle öncelikli olarak önermem; çünkü hayal kırıklığına uğratabilir. Hatta sanırım ilk defa bir kitap hakkında bu kadar olumsuz konuşuyorum. Sayfa sayısı az olmasına rağmen kitabı bir haftada ancak bitirebildim.
İyi okumalar dilerim :)