İlknur Hocam öncelikle kalemine sağlık sade, kısa ama çok güzel bir inceleme olmuş.👌🏻👏🏻 Eş zamanlı okuduk ve incelemenizi bekliyordum.☺️ Sizi gerçekten tebrik ediyorum. Sizin bu okumaları yapmanız ve bunu paylaşmanız bence çok kıymetli şeyler. Bu ve bu tarz kitapları okumayı dinden çıkmak olarak gören bir kitle var malesef. Sorgulamak günah değil aksine daha sağlam ilerlemenin göstergesidir. Bu arada Kök kitabını da hemen listeme ekliyorum. Tekrar kalemine sağlık 👏🏻👌🏻🥰🦋💐