Sabahattin Ali'nin kaleme aldığı ve benim yazarın okuduğum ilk kitabı olan "Kürk Mantolu Madonna"yı çok beğendim. Yazar Türkçe'yi çok güzel kullanmış. Kitabın baş karakteri Raif okumak için babası tarafından okumak ve sabunculuğu öğrenmek için Almanya'ya gönderiliyor. Burada yaşamaya başlayan Raif'in hayatı bir resim sergisinde gördüğü portre ile değişiyor. Kitapta güçlü bir tutkunun resmi çizilmiş. Çok fazla detay vermek istemiyorum. Okumayanlara saygısızlık olmazsın. Okuduğum 91. baskı olan kitap 160 sayfadan oluşuyor ve acaba bir sonraki sayfada ne olacak diye meraklanıyorsunuz. Okumakta geç kalmış olduğum bir yazar olan Sabahattin Ali'nin bir başka kitabına geçmek için de sabırsızlanıyorum. Herkese keyifli okumalar.