“Sonra tren durdu, indik, yollarımız ayrı ayrıydı. Şimdi o gün verdiğin yalnızlığı yaşıyorum.” Ümit Yaşar Oğuzcan
Edebiyat
·1 alıntı·
715 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.