Diniyor mu ?
Ağlayınca insanın acısı diniyor.
Alıntı
··2 alıntı·
9bin Gösterim
14 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Pek dinmiyor, bide burnun akıyor gözlerin kızarıp şişiyor 🤧 hele ki gizli ağladıysan birileri de fark ettiyse 😄
Okur Kişi
Gönderi Sahibi
Aman fark edilsin ne olacak, en doğal insani duygularımızdan :)
Ben geçen sene göz kuruluğundan gözlük alana kadar ağlayınca hiç dindiğini görmedim, doktorun dediği gibi sadece magnezyum eksik olsa neyse :)
Okur Kişi
Gönderi Sahibi
Bir tek bu yüzden olsun...
Yangını soğuk benzinle soğutmaya çalışmak gibidir. Daha hızlı bitersin. Ağlamadan gülmeyi, gülüp geçmeyi ve dahada dik durabilmeyi öğrenmek lazım.
Ağlamak gönüldeki huzursuzluğu yıkmak,sevinci katlamak ve derdi sağaltmak adına en güzel yöntem zannımca. Bazen ağladığım için kızıp yeniden ağlıyorum ama dönüp baktığımda beni insanlaştıran şeyin bu olduğunu görüyorum . O yüzden ağlayabilmek güzel şey
Biraz diniyor ama çok az:)