Puan vermedi·80 syf.··Beğendi
· Orta Öğretim çağındaki tüm öğrencilerin okuması gereken bir kitap. Ben üniversitenin başındayım ve kitabı okumak bugüne kısmet oldu yine de çok faydalı olduğunun inancındayım. İçi boş kişisel gelişim kitapları yerine bu kitabı okumanız size hiç birşey kaybettirmez.