Orta Öğretim çağındaki tüm öğrencilerin okuması gereken bir kitap. Ben üniversitenin başındayım ve kitabı okumak bugüne kısmet oldu yine de çok faydalı olduğunun inancındayım. İçi boş kişisel gelişim kitapları yerine bu kitabı okumanız size hiç birşey kaybettirmez.
Fakat kader, insanın onu bu dünyaya tutturan nesep bağlarının hikayelerinden uzaklaşmasına pek izin vermiyor. Eninde sonunda, dünya üzerinde bulunduğun soya takdir edilen rolü ifa ederken buluyorsun kendini ve bu rolün adı aşk olduğunda attık olduğunu zannettiğin insanla hiçbir alakan kalmıyor.