·208 syf.····Okunma: 09 Mart 2018 00:00 İçimi ısıtan, yüzümü gülümseten, sıcacık bir kitap! Daha uzun olsaymış, Roald Dahl bu kitabı masal kısalığında değil de roman genişliğinde yazsaymış diye hayıflanıp duruyorum. Yazarımız kısa süreliğine de olsa sizi buralardan alıp çikolata fabrikalarında gezdirip geri getiriyor, kitap bittiğinde suratınızda bir tebessümle kalakalıyorsunuz.
Uzun lafın kısası; küçük kardeşiniz, yeğeniniz, ufacık kuzeniniz, okumaya teşvik etmek istediğiniz küçük bir yakınınız varsa, gönül rahatlığıyla bu kitaba uzansın eliniz. Şimdiden keyifli okumalar diliyorum.