·222 syf.····Okunma: 17 Eylül 2009 00:00 Yıllar önce okuduğum ve hikayesinden çok etkilendiğim bir kitaptır. . Herkesin okuması ve dersler çıkarması gerekiyor .Bunun dışında kitabın sade ve akıcı bir anlatımı var ..Bir hapishanenin koğuşunda mahkumların diyaloglarından oluşan bir kitap.Koğuşta her kesimden insan var.İdamlık bir gencin koğuşa gelmesi ile ortam tümden değişiyor.