İnsan ne kadar tabii kalırsa, o derecede cahildir.
Reis Bey cahil olduğundan bunu anlamadı. Fakat ben onun cahilliğini affederim. Çünkü bu hal pek tabi, pek içtimai bir hadisedir. İnsan ne kadar tabii kalırsa, o derecede cahildir. Bizde ne kadar tabiilik varsa, hepsi cahillikten gelir. Efruz Bey Bilgi Bucağında Ömer Seyfettin
Kitap Alıntısı
·
29 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.