Puan vermedi·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2018 12:34 Herkesin kendini kral ettiği, entrikalar, ihanetler, şavaşlar ve savaş hazırlıklarıyla geçen bir kitaptı.
İlk kitaptan daha çok beğendim. Çünkü yeni büyük rol oynayacak karakterlerin eklenmesiyle , kitap daha heyecanlı hale geldi.
Buz ve Ateşin Şarkısı'nın tarihine değinildi ve bu kısımlar benim en zevk aldığım kısımlardı.
Onun dışında bazı karakterlerin önemli yetenekleri olduğunu bu kitapta gördük.
Ben sizi daha fazla tutmayayım. Son olarak 2. Kısmında bol ihanet ve savaş olacağını kestirebiliyorum.