İyi geceler...
Çünkü ben her gece karanlığın ortasında, hatıraların ve hayal kırıklıklarının bedellerini tek başıma ödüyorum. Siz yoksunuz, hiç olmadınız o gecelerde.
Sayfa 131 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Ocak 2025.·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
10bin Gösterim
9 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Uygulamada her şeyi okuyup cevap vermeden geçen bir kitle var, onlara da iyi geceler. 😊🌃
"Benim söylemek için çırpındığım gecelerde, Siz yoktunuz…"
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Okurken benim aklıma da ilk bu dizeler gelmişti. 👏
Olsun be. Kimseye minnet etmek zorunda kalmayız böylece
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Katılıyorum
Işıklardan uzak, karanlık bir yer, bulsaydım Ellerini tutardım, korkardım Kırmaktan, kalbini Gözlerini seyrederdim, geceyi Güzelleştirirdin... Hayırlı geceler Hocam (:
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
Hayırlı, şiirli geceler...
“Unutmak kolay sanılır ama bazı geceler, hatırlamak kadar acıtır.” iyi geceler abicim ✨
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
İyi geceler diliyorum... 😊
Reklam
Bizimle aynı şeyleri yaşarken kalemi elinden düşürmeyen çağdaşımıza iyi geceler…
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
İyi geceler
İyi geceler. Zor günde yalnız bırakmayan dostlarımız bol olsun 🙏
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
En çok onlara ihtiyacımız var
Mikail Balcı
Gönderi Sahibi
İyi geceler...