2010 senesinde Kayıp Sembol ve bu kitabı yarım bırakmıştım ve ikisi de hayal kırıklığı olmuştu. Kayıp Sembol'ü şimdi okudum ve çok beğendim, bakalım İkinci Mesih nasıl olacak, ben de bu düşünce içinde okuyacağım ama biraz Dan Brown etkisi de var bu eserde 😊