Siz hangılerını okudunuz
1 3 5 ve 6 kaldı içinde En sevdiğim Uçurtma Avcısı
Duygu ve Düşünce
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
37,5bin Gösterim
130 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
LULU
Gönderi Sahibi
1 ve 2 mi kaldı okuduğun mu onlar
1,2,5,6,7,89 Eksikler derhal tamamlanacak🤓😂
LULU
Gönderi Sahibi
Evet meldacım bende tamamlama çalısmasına basladım özellikle ucurtma avcısını ucuralım ben okudum ama tekrar okuyacagın
1-2-3-4-5-6-7-8-9 bütün tuşlara bastım Hocam :)
LULU
Gönderi Sahibi
Maşallah hocam en sevdıgın hangisi
1,2,3,6,7,9 u okudum. 8 i de okumuş olabilirim hatırlayamadım onu😄
LULU
Gönderi Sahibi
Maşallah senden bekledıgım performans
1,2,3,4,6,7,8 Kürk Mantolu Madonna'yı okuyup sevemeyen bir ben miyim acaba😅
LULU
Gönderi Sahibi
Zeynep E evet ben de aşk ve gurur filmini ızledıgım ıcın kıtaba gerek görmemiştım
Reklam
9 hariç hepsi,onun da filmini izledim sayılır mı😂
LULU
Gönderi Sahibi
Okudum ama fılmını daha ızlemedım saydım gitti
Stefan Zweig kitapları çok abartılıyor . Kitaplarının konusu hep intihar ve karamsarlık içeriyor. Tamam her şeyi güzel betimlemiş ama verdiği duygu iç karartıcı ve sıkıcı 🙃
Uçurtma Avcısı, Kürk Mantolu Madonna , Hayvanlar Çiftliği 🫶🫶🫶