LULU
@Lulucey · 7ay
Takip Et
Siz hangılerını okudunuz
1 3 5 ve 6 kaldı içinde En sevdiğim Uçurtma Avcısı
Duygu ve Düşünce
318 beğeni
·
3 paylaşım
·
1 alıntı
·
1 +1'leme
·
37,5bin Gösterim
130 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
єѕяα ོ
1ve2
12
LULU
Gönderi Sahibi
1 ve 2 mi kaldı okuduğun mu onlar
3
2 yanıtı göster
Gizle
✯Bellisperennis✯
1,2,5,6,7,89 Eksikler derhal tamamlanacak🤓😂
8
LULU
Gönderi Sahibi
Evet meldacım bende tamamlama çalısmasına basladım özellikle ucurtma avcısını ucuralım ben okudum ama tekrar okuyacagın
2
1 yanıtı göster
Gizle
Süleyman Çakır
1-2-3-4-5-6-7-8-9 bütün tuşlara bastım Hocam :)
6
LULU
Gönderi Sahibi
Maşallah hocam en sevdıgın hangisi
1
1 yanıtı göster
Gizle
İklima
1,2,3,6,7,9 u okudum. 8 i de okumuş olabilirim hatırlayamadım onu😄
6
LULU
Gönderi Sahibi
Maşallah senden bekledıgım performans
2
Gizle
Zeynep E
1,2,3,4,6,7,8 Kürk Mantolu Madonna'yı okuyup sevemeyen bir ben miyim acaba😅
3
Önceki 2 yanıtı göster
LULU
Gönderi Sahibi
Zeynep E
evet ben de aşk ve gurur filmini ızledıgım ıcın kıtaba gerek görmemiştım
1
Gizle
Reklam
DeMeTeR
9 hariç hepsi,onun da filmini izledim sayılır mı😂
2
LULU
Gönderi Sahibi
Okudum ama fılmını daha ızlemedım saydım gitti
2
1 yanıtı göster
Gizle
Habibe Cengizhan
Stefan Zweig kitapları çok abartılıyor . Kitaplarının konusu hep intihar ve karamsarlık içeriyor. Tamam her şeyi güzel betimlemiş ama verdiği duygu iç karartıcı ve sıkıcı 🙃
1
Habibe Cengizhan
Uçurtma Avcısı, Kürk Mantolu Madonna , Hayvanlar Çiftliği 🫶🫶🫶
1
1 yanıtı göster
Gizle
İleri