teşekkür kısmından:
“Ve bir teşekkür de kendime... Asla vazgeçmediğim için. İnat ettiğim için. Tükenmek bilmeyen merak duygumu hep canlı tuttuğum için. Tutkularımın peşini asla bırakmadığım için. Gecenin bir yarısı elimde kalem ve kâğıtla baş başayken ve dünya üzerinde yapabileceğime inanan kimse yokken bile kendime inanmaktan vazgeçmediğim için...”