Lise ve üniversite yıllarım Özdemir Asaf okuyarak, severek, tekrar ederek geçti. Şakacı şiirini çok severim… Siz her gün o tanıdık dizelerden paylaştıkça hem anılarım, hem o hallerim uyanıyor, hem de yenilenmiş ben olarak başka gözle işitiyorum sözleri… teşekkürler